Onödig info ;P

Att vänta ut tiden är seeeegt. Klockan 6 skulle Ronja och Nina komma..
och klockan är nu.. typ 20 i.. Så vad ska man göra i 20 minuter?
Jaa, bra fråga. Kompisarna på msn e segisar, kanske är dem upptagna
med ngt :P Kameran min e död, så batterierna är på laddning.. Jaa och
skolarbetena orkar jag inte pyssla med nu.. :P
Sitter här och dricker upp systers Trocader ;D så snart måste jag på toa :P
Otroligt nödvändig information jao ;D Fast som jag sa till Poffe.. igår? och
som säkert alla vet.. så är onödig information min specialitet :P maha ;D

Men, men.. :) ikväll händer inte så mkt.. förutom att käka med Ronja och
Nina så händer typ inget. Ska väl hem sen och typ försöka göra lite skol-
grejer. Jao om jag orkar vill säga. Det är ju trots allt lördag :P
Men annars ska jag väl terrorisera folk på msn :) och kanske se Fresch
prince :D jag har varit dålig på att se det på sista tiden :O har liksom typ
2 hela säsonger kvar. Dåligt Sandra :O hehhee.
Men jao.. sen när jag sett klart dem, så ska jag ladda ner Gossip Girl :D
Skoj skoj :)

Men nu ska jag sluta.. dem kan ju kanske komma lite innan 6 :P vem vet.
<3


                            Rose  &  Alex  <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Haha jag tycker det är skojigt att läsa om din onödiga information! :D

2008-11-15 @ 22:20:36
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0