Lördag

Igår sov jag hos Alex :) Och vi fick sällskap av ingen mindre än... Rose :D
Det var skoj, och mysigt jao :) Vi såg på Idol och sen på Jurassic Park 1.
Fast mer halvsåg Jurassic Park var det dåra :P men men.
Rose och jag trängdes i extra sängen och skrev massa med Poffe :D
ROOOOLIGT! ;D och stackars Alex som typ försökte sova då jao :O hehe.

Idag så drog vi till skärholmen, eller okej vi var i centralen en kortis oxå.
Jag och Alex uppgraderade våra åkkort, så nu fan har man pluskort :D
skönt skönt! mhm! :)
Rose köpte blå färg, som hon ska täcka kroppen med då hon ska på
maskerad idag :P och jao hon köpte en blå topp oxå :)
Sen drog vi vidare till skärholmen där vi tittade in på IKEA, och sen vidare
till Media Markt där vi kollade mobiler :P Jao och en massa andra affärer
där emellan oxå :P Roligt jao, men fan vad trött jag blev i benen :O :P

Så nu ikväll ska jag väl ägna mig åt att se på film -> Million Dollar Baby,
och sen även nörda Fresch Prince :D som jag inte gjort på aslänge! :O
hehehe, jao men så är det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0