It's like I waited my whole life

Såå, jag sov hos Rose igår :D Satte mig på t-banan klockan 21 igår och
åkte i typ en timme.. eller längre för jag missade F*TT bussen vid
fruängen.... :) Riktigt mysigt att sitta där en halvtimme alldeles själv och
frysa -.-
Men, men.. åkte buss och kom fram hållplatsen, Rose mötte mig där :)
och vi gjorde sällskap hem till henne. Sen satt vi (Jag, Rose, Victor och
Poffe) i gästrummet och gjorde typ.. ingenting :O ehheh :P Men jao bättre
sitta där med dem än sitta ensam hemma och inte göra ngt.. :P
Men sen flyttade vi över till Roses rum, gjorde typ.. ingenting igen ;D eller
vi shotade vatten! HAHHAH ;D heheh jao så roligt hade vi ;P
Men det var mysigt :) Och sen var alla typ aströtta, låg i bäddsoffan i Roses
rum allihopa.. sen flyttade sig Rose till sin säng, och efter ett tag flyttade
sig Victor in till gästrummet. Jag kan säga att soffan var inte sådär super-
skön att sova i, men det gjorde inget eftersom vi var två.. :) hehhehe ;)

Kommentarer
Postat av: Nadja

hmmm va ska jag säga.. =P

2??? hehe

2008-11-02 @ 19:08:41
Postat av: Sandra :)

Hahha :P du ska inte säga ngt ;) :P

2008-11-02 @ 19:20:10
Postat av: Nadja

vet inte vad du pratar om ;)

Självklart tiger jag =)

2008-11-02 @ 21:31:37
Postat av: Sandra :)

Hahah :P duktiga moster :) <3

2008-11-02 @ 21:39:44
Postat av: Nadja

=) jo, men du ska allt få berätta mer.hihi

2008-11-02 @ 22:58:10
Postat av: mallan

haha bussandra där hör jag

2008-11-03 @ 14:59:21
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0