Impulsiv

Okej så kvällen blev inte direkt som jag hade tänkt mig. Jag gick ut och
käka mat tillsammans med Ronja, Nina och Vivi på Råcksta, sen fick
Ronja en ideé.. Att vi skulle dissa "gamlingarna" och dra till Viper Room!
Jao och så blev det, impulsiv jao :D och fan det var roligt! Lite småsegt i
början, men vi snackade lite och det var mysigt.
Jag och Ronja dansade nere på undervåningen, ngn okänd kille kom
alldeles för nära och det kändes bara så fel..! Låtsades att det ringde och
sen flydde jag ;D och jaaa, jag saknade Poffe :(
Sen så kom hennes kompis David dit med ngn tjej som hette Jenny. Och
då blev det fullt ös :D Roligt roligt! Kändes mkt bättre att dansa tillsammans
med dem och Ronja.

Haha, och jaaa.. vi försökte få med våra kompisar.. Jag ringde Jessica,
ringde Rose, ringde Alex och smsa både Sandra och Mona. Mest för att vi
ville vara så många som möjligt. Men alla dissa oss :( hehhe :P nej nej
det var inte alls kort varsel ;D men jaja, det var iaf roligt. :)
Och Ronja bjöd mig på garderobkostnaden och dricka :) snäll jao! mhm!<3

Jag längtar tills nästa helg :D

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Haha ja "onödig information" e grymt! :D aww tack så mkt, ska försöka köra någon hälsokur på den där elaka bölden.. :P Btw låter som det vart en lyckad kväll! Skojiboj! :D Ha em mysig söndag! Kraam. :)

2008-11-16 @ 11:37:28
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: jessan

hahahaha! jag ba: "sandra h har ringt två gånger.."

"men hör efter vad hon ville då!?"

"undrar om det hänt nått eller om hon bara vill fyllesnacka :P"



haha! du låter lika glad på fyllan som i vanliga fall lixx. sorry we didn't make it! vi var för määätta :P

2008-11-16 @ 12:48:43
Postat av: Sandra :)

HAHAHHA ;D du e rolig du jessica! :D

det var synd :( men fan nästa helg då fan är det ös! :D ;)

2008-11-16 @ 13:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0