I will never be good enough

Wohoooho.. jag har trååååkigt :) Borde kanske gå och sova, och visst
är jag trött. Men neee, jag är trots det lika bra på att gå och lägga mig
som vanligt ;D Har pratat med Rose. Så båda e blyga. Jao det bådar
jue gott..... ehehehe, men fan Rose min lilla sötis hjälper till :D

Kanske lever jag i en drömvärld.. men fan det är härligt så det får vara
så för tillfället :) Dröm, dröm.. och ännu en dag har gått.

Jag vill inte gå i skolan, vill festa festa :D Jaaaa fan jag vill festa med
hela klassen :D plus Poffe :D Bara massa skoj, dans och skoj :D jao så
är det ;P och jag babblar bara en massa men ja...

Och massa äckelgrejer i skolan är det jaa.. usch usch :P hålla lektion i
idrott känns inte lockande.. träningsdagboken kan ta sig :) Jag har inte
skrivit det minsta och jaaa... det kmr sluta med att jag dagen innan den
ska lämnas in skriver ihop ngt bullshit.. -.- wihooo, bra där Sandra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0