Hos Rose

Rose sov hos mig igår :) Vi satt framför varsin dator, och
snacka med folk på msn, attackerade dem och jag vette
fan vad vi höll på med egentligen ;D men, men roligt var
det iaf :D Snackade med Poffe, Mona och Ösaren. FYFAN,
vad vi skratta! Härlig kväll jao :)
Och ja! Poffe ska typ med på maskeraden :D eller.. han sa
kanske.. men både jag och Rose tog det som ett ja ;D


Dagen idag sööööög! eller iaf i skolan :P Jag var trött, hade
ingen energi, hade ingen lust alls att lyssna på lektionerna,
och fan allt med skolan idag kändes bara segt!

Skickade sms med Poffe typ hela dagen :D Och jag och
Sandra fixade lite med ngr anmälningar som tagits tillbaka.
Fan på lördag är tävlingen! :D roligt jao.
Okej.. vad hände mer.. Well äcklig kall pasta till lunch...
Försökte få alla att hjälpa mig med vad jag ska klä ut mig
till den 21:a, vilket inte är så populärt då jag bara tackar nej
till allt ;D ehheehe, elakt av mig jao.

Stort sällskap hem, Kamilla, Alex, Sandra och Rose :) Jao
och jag också ;P ehehe, men jaa.. Kamilla lämna oss vid
Alvik. Alex lämna oss vid Åkeshov.. eller egentligen var det
vi som lämna han :P
Hämtade sponsorsaker från hundstallet, sen åkte vi hem
till mig där vi käkade mellis. Mys mys jao!
Åkte t-bana, "tappade" Sandra vid centralen, och jag och
Rose åkte vidare till slussen, böt till röda linjen och tog oss
till Fruängen. Buss och jaaaa, nu är vi hos Rose :D
Skrattat åt hennes supersöta hamster, fixat med våran
praktikfilm och dissat Djurpresentation & Guidning uppgiften.
Jao så är det!
Och nu är det mat :D

Kommentarer
Postat av: malin

jag tror jag läste fel " jag hade ingen energi", vafan vare då som lät som 15 godzillas över hela liljeholmen?!!!

2008-11-10 @ 19:46:46
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0