Helgen

Ojojoj.. Helgen var så sjukt rolig! Jag är helt slut och orkar fan inte
skriva ett långt inlägg. Så får bli lite i punktform.

Fredagen:
- Kamilla & Jag åkte och mötte Poffe, drog hem till Rose där vi typ satt
och slappade tills Rose kom hem. Kajsa kom och vi gjorde oss
iordning för maskeraden.
- Drog till maskeraden, strul med musiken först men sen fixade det sig.
Massa dans och mys. Kajsa tog på sig ett uppdrag och "fixade" det.. ;D
Jag var skittrött och var ganska lugn.
- Folket försvann, ngr mådde sjukt dåligt.. vi tog oss hem till Rose, smög
in och dog nästan av garv åt Nilles ridhjälm... ;D



Lördagen:
- Typ halv 6 vakna vi av Kajsa som smällde i dörren.. gick i sömnen tror
vi hon gjorde ;D
- Åt nybakade scones, jag och Kajsa tog oss hem till henne. Hämta öl,
tandborste och nudlar.
- Jag, Rose och Kajsa städade och väntade sen ut tiden. Åt nudlar och
mackor gjorde vi också.  Körde "inte nudda mark" för att få tiden att gå.
- Första personen kom kl 8. Började dricka.
- Segt i början, sen kom man igång. Folk kom, Elli föll när hon kom, jag
följde med Kajsa och hämta hennes kompis. Jag ville klättra på taket..
- Jag blev tvungen att lugna ner mig, fick inte leka med tändstickan som
jag fick från Ösarn. Bytte radiokanaler..
- Jag satt under trappen och deppa.. Elli höll mig sällskap :) Vi satte oss
uppe på toaletten och hon visa olika danser.
- Dansa till bra låtar, var lite social med vissa. Ringde Sandra. Jag, Elli och
Rose var dem enda från klassen som pallade ;D
- Halvt däckade i soffan, Kajsa höll mig sällskap, sen Elli. Folket började
försvinna. Vi var 5 pers. Sen 4. Sen kom det ngr fler igen.
- Vi gick ut och tog stegen, klättra nästan upp på taket. Var dock halt så
fick ge upp den ideén.
- Gjorde Wok kl 2, 3 och käka. Körde shot-roluette. Vodka. Inte gott.
- Dansade mer! Jag och Rose smög ut för att studsa på grannarnas
studsmatta. Poffe hängde med.
- Dansa mer. Sen började man bli riktigt trött. Mys i soffan.
- Sängdags typ klockan halv 5, 5...




Söndagen:
- Gick upp ganska tidigt, typ 9.40. Städade. Poffe och dem andra stack.
- Jag och Rose städa klart, käka frukost. Sen kom hennes mamma och
bror hem. Fixade lite saker.
- Sen fick jag skjuts till stuvsta..(?), tog mig hemåt.
- Hemma satte jag mig vid datorn, helt död. Snacka med folk, kolla bilder.
- Såg Idol som mamma spelat in. Hjälpte till att städa hos ödlorna. Åt mat.

Jaaa, det var hela min helg i korta drag och med vissa saker osagda :P
Säkert i fel ordning ibland men skitsamma :)
Jag e sjukt trött nu så ska bara lägga in lite bilder på bdb, leta efter en låt
som jag och Rose ska ha till vår redovisning, kolla lite kläder.. sen sova.
Mhm! sköööönt.

Kommentarer
Postat av: Nadja

He he, låter å ser ut som ni haft kul ;)

2008-11-23 @ 20:42:44
Postat av: jessan

VEM strular smurfen med? :P

2008-11-23 @ 22:06:16
Postat av: Sandra :)

Med dykarn ;P

2008-11-24 @ 07:02:59
Postat av: mallan

asså haha, "hämta öl, tandborste och nudlar" hahahahahahaha

2008-11-24 @ 19:04:34
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0