En rubrik fort...!?

Rubrik; påkommen av Rose och Alex.
Citerat: av mig ;D


Ojoj.. blir ett snabbinlägg :) Rose och Alex sitter på golvet och leker
med bebbarna :) Jao och kollar olika ställen dem tkr vi ska åka till
efter studenten.

Dagen bestod av lite smått och gott.. från skratt åt ingenting då jag
och Rose väntade på Sandra, test av högtalarväst och till depp då
vår agilitytävling blev uppskjuten.. ÄCKEL bana som är så lerig -.-
Usch usch.. men fan.. man ska tänka gröna kryss.. och det är att
tävlingen kmr bli av senare! och att vi får sovmorgon imorrn.. :) Mer
gröna kryss än det kan jag inte komma på..
Och att dem röda kryssen är fler ska vi inte tänka på..

Men, men.. Rose och Alex är fortfarande här. Så nu ska väl jag och
Rose försöka göra vår äckel idrotts lektion ;D Men ska bli roligt..
men jao.. jag och redovisningar funkar inte riktigt ihop.. och lektionen
kmr typ vara som en enda stor redovisning... blääää. :P

Men, men PUNKT SLUT

Kommentarer
Postat av: jessan

neej vad tråkigt att den är uppskjuten!! ha.. plastgräs...:P



haha stackars alex, vad gör han om ni gör idrottslektion?



say hello to your friends<33

2008-11-14 @ 22:40:19
Postat av: hanna

Nu är det dags för Veckans Blogg igen. Anmäl dig eller någon annans blogg du tycker borde uppmärksammas. Kram H

2008-11-14 @ 22:44:53
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Jao :/ Joo, vi funderade ett slag på om vi skulle ta en hårtork och torka skiten.. men kom fram till att det var liiiite för jobbigt ;D

Dem hälsar tillbaka<3<3

2008-11-14 @ 22:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0