Dream on

Jag hade två lektioner i skolan idag, skönt skönt :D och att ena
dessutom bara var redovisningar för andra var ännu skönare!
Andra lektionen var matte, okej.. jag flydde från den.. men faktiskt
för att prata med en lärare så :P Fast Freddan avr otroligt seg...
så jag och Rose sket i det :P Kände att jag inte kunde vara borta
från matten för länge.. Så kom dit, och dem hade typ precis slutat
med genomgången.. Jippie tänkte jag.. nu kmr jag inte fatta ngt..
Men faktiskt så gick det ganska bra :D Sen fick jag lite hjälp från
Kamilla också :)

Jag och Alex drog till stan, kollade efter födelsedagspresent till
Kamilla :) Åkte sen hem till mig, städade hos bebbarna och han
roade sig ganska mkt med att kolla efter hörlurar :P
Hängde inte riktigt med på om han hittade ngr han gilla eller inte..
men men :P
Hmm.. undrar om jag ska försöka gå och lägga mig tio idag..?
Bara 20 minuter tills dess... nae.. lite senare nog :)
Och ja som ni märker har jag inget att skriva om så.. ska sluta :P

 
             ||  Hur kan man bli så glad av en sån liten sak?  ||

Kommentarer
Postat av: Nadja

=) visst är jag, men går bara med vissa bilder ;)

2008-11-13 @ 22:02:47
Postat av: mal

asså man tar mycket hellre hjälp av kamilla än av magnus liksom, inte bara för att kamilla är snällare utan för att hon fan förklarar så man fattar oxå XD

2008-11-15 @ 18:15:34
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0