Disneykväll in Blackeberg ;D

Sov ju hos Rose, vaknade kl halv sju av att ngn främmande ringde
en signal till min mobil 0.o... sjukt konstigt nummer var det också.
Läääskigt -.- heheh :P men jaa.. sov vidare. Gick upp vid nio, hade
typ asont i magen :( men åkte trots det till skolan, själv. Missade
dock naturligtvis f*ttbussen så fick vänta en halvtimme -.-
Satt i mina egna tankar under hela buss- och t-baneresan. Skönt.
Kom såklart försent till första lektionen eftersom jag missat bussen.
Skön första lektion iaf eftersom Anneli redovisa. Behövde därför
bara sitta och lyssna :)

Lunch, pannkakor, och jag var precis som jag varit hela den här
veckan.. onyttig. Tog cola till lunchen jao. Men fan, det var gott! mhm!

Efter lunchen hade vi matte... -.- woho :D ehehehe... HATA :)
Fattade nada.. hade fortfarande ont i magen och var inte direkt på
mitt bästa humör :/ Fick dock lite hjälp av Kamilla :)
Sen sluta man för dagen :D skönt! Fast jag och Sandra ringde Per.
Är lite strul med när vi ska ha vår agilitytävling ja. Men vi fixar det ;)


Filmkväll hos Alex, ska sova här då jag är för lat för att ta mig hem ;D
Liksom en hel station med tunnelbanan ;D hahaah :P bra där liksom ;P
Disneytema körde vi på :) Fast Alex typ tröttnade på tecknade så nu vet
vi inte riktigt vad vi ska se som sista film :P Jag röstar iaf för att forts
med disneytemat och se på Mulan :P Men vi får se.
Vi har iaf sett på Lejonkungen och SKönheten & Odjuret :)

Egentligen skulle jag skrivit ett hatinlägg om dagen... :O men fan
just nu är jag på bra humör :D så känns onödigt att skriva om dåliga
saker då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0