Dela sig i två?

Åhhh det var skit roligt att träffa Malin :D <3 Liksom sjukt länge
sen jue :O typ.. 1 månad?.. :O mhm.
Men så var med Malin hela dagen :D såg när hon red dressyr
och tog kort. Värsta proffsig hon ser ut då hon red :)

Hade dock velat kunna dela mig i två, hann inte in till stan för att
träffa Rose, Poffe och Victor :/
Men jag hade roligt med Malin så :) Riktigt mysigt. Fast fan vad
kallt det var :O

Och well, jag har blåmärken lite överallt från igår 0.o.. hur nu det
gick till. Och jaa.. jag kan knappt gå för min vänstra höft gör skit-
ont :O stackars lilla mig :P Men fan det var det värt ;D


Btw, att föra över bilderna från bärbara datorn till min dator tar
längre tid än vad jag trodde det skulle göra -.- men.. praktik-
bilderna kmr komma ngn gång :)

Kommentarer
Postat av: malin

aw, det var så kul att du kom! du borde bli hästskötare på heltid ;)

haha proffsigt ,hehe, host*

2008-11-02 @ 22:02:36
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0