Dagens planering

Skönt skönt med sovmorgon :) Såå idag händer inte så mkt. Eller..
okej, jag ska sitta här och slappa ngr timmar :P Se på GG antar jag.
Sen kmr Alex hit, och då fixar vi väl inför vår lilla presentation ;) Efter
det ska jag väl slänga ner lite kläder och saker, för att sen åka och
träffa Rose :) Hämta dricka i fruängen och sen hem till henne :)
Fixa med praktikfilmen och se om vi hittar svans plus ngn bra tröja
till min maskerad klädnad :) Jao och sen lär vi väl slappa och bara
sitta och skratta åt konstiga saker.. jao sånt som vi brukar göra ;D

Slapp slapp :) skönt skönt. mhm! :)

                    

Kommentarer
Postat av: jessan

OAAA OOAAA Fruängen!:D

2008-11-19 @ 20:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0