Blabla... ;P


Heeelo :) Idag trodde jag att jag skulle
sitta inne heeeela dagen. Men icke!
Jag och syster tog oss en promenad
upp till v-by där vi träffas moster :)
Snöblandat regn var det jao. Men så jaa..
vi tittade runt lite och fick låna en film,
"Låt den rätte komma in"
Så jao den har vi suttit och tittat på nu :)
Ganska bra ja, fast jag gillade boken
mer. Fast det brukar ju vara så :P Lite
roligt att se ställen som man varit på och
känner igen oxå ;P


Men, men.. så pappa tänkte att mamma skulle slippa laga mat.. men
inte kan han fixa den då... nej jag ska. Men, men.. man ställer upp. Sen
att jag suger på att laga mat, och att jag inte äter kassler.. det låtsas vi
inte om ;D maha :P Men okej.. jag ska typ göra ngt annat till mig. :)

Imorrn är det måndag. STOR suck på det. Orkar inte. En sak som är
positivt med det.. och det är att helgen kommer närmare :D maha ;D
Okej.. jag kmr så tjata om det hela veckan :)
Men jaa... ska kanske se en till film med syster min ikväll.. Camp Rock..
Vet inte ens vad den handlar om men det blir nog bra :P mhm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0