Blääää

Jag såg High School Musical 3 med syster min idag. Well den var helt
okej.. Men det där med sista året var lite känsligt.. Fick mig att börja
tänka.. och jag är sååå sjukt bra på att tänka jobbiga saker. Så nu är
det bara inpräntat en massa jobbiga tankar i min hjärna -.-
Jag som hade humöret på typ.. super.. och så nu detta. Jobbigt jao.

Jag vill sluta skolan, slippa ha en massa äckliga skolarbeten som
måste göras.. Men samtidigt, vill jag inte sluta i skolan.

Och nu insåg jag att jag måste gå upp typ.. 05.30 -.- SJUKT tidigt!
FÖR tidigt -.- Okej, vi ska till Tullinge och köra basmaskin och
körning.. och det kmr nog blir roligt :) Men att behöva gå upp såå
tidigt känns inte lockande -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0