Be Strong

Idag har jag varit med Rose :) Åkt buss hela dagen typ. Nee men
åkt massa buss iaf. Jao och t-bana in till Slussen och hem från
Slussen oxå.
Rose kommer hit ikväll, jag ska göra henne på bra humör! <3
Eller iaf försöka. Göra mitt bästa ja!

Ska försöka övertala Poffe att följa med på maskerad också :D
Monas, Jennys och Erikas maskerad som är den 21:a :D Har
ingen aning vad jag ska klä ut mig till om det blir så att jag ska
dit. För ska inte Poffe dit, och han ska sova hos mig.. så blir det
lite jobbigt XP maha :P Men Rose och jag ska nog lyckas över-
tala honom :D hoppas jag :) Och sova hos Rose då såklart :D

Sen är det jue den 22:a.. Roses fest! Jävlar vi ska hålla på hela
dagen och bara tänka massa bra saker! Negativitet är fan inte
välkommet där! :) och kvällen sen, då jävlar kommer jag tycka
synd om hennes grannar ;D hahah :P

Men ja, så jag och Sandra kämpar vidare med vår agilitytävling..
Fan på lördag är den jue! OMG, är så sjuuukt nervös och kan
fan inte hjälpa att jag blir stressad.. Tankar som att ngt kmr gå
helt fel snurrar runt i huvudet.. Men fan! Positivt tänkande nu
Sandra! Bara en massa Gröna Kryss! :D
Jaa fast fan ska bli roligt också! sen ska vi skriva kommentarer
om tävlingen och kanske fest på kvällen :D Jao Sandra snacka
ngt om att vi drar ihop ett gäng, får se hur det blir, men fan är det
fest är jag på! :D

Kommentarer
Postat av: mallan

DÅ FÅR MAN TRÄFFA POFFE DÅ :D

2008-11-09 @ 23:04:15
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ös

2008-11-09 @ 23:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0