2 dagar i ett inlägg ;)

Helo alla! :D Jag e trött som fan så kmr nog skriva lite kort bara :P

Onsdag:
Åkte fram och tillbaka till skolan, fastän man var ledig.. :O Men
lämnade 2 råttor till Rose som skulle presentera dem för en grupp
9-åringar. Skolans råttor var typ utlånade, så snäll som man är
kasta man på sig kläder, tog två råttor i transporten och satte sig
på t-banan till skolan :P
Sen presentera jag och Alex råttor för Rose senare ;D hahah, vi typ
prata i 2 minuter var ;D hahahha! superbra jag vet :P

Sen åkte jag och Rose hem till henne, där käka vi mat och fixade
en svans till mig. Jag smsa med Poffe från två mobiler ;D
Sen kom Kajsa dit. Vi visade vår film för henne :) Sen typ blev Roses
pappa sjuk så vi flydde hem till Kajsa :)
Mysig promenad då vi missat bussen typ precis.. Och visst ja.. jag
glömde säga att det snöade! :D Mysigt :) Och sen knastra det sådär
super mysigt under skorna när man gick :) mhm!

Hos Kajsa hade vi det roligt :) Ladda ner en film, skratta åt saker
som jag inte ens kmr ihåg vad det var. Byggde snögubbe klockan
11 på kvällen. Fick hjälp av Kajsas ena bror också :P Roligt! men
kallt! Hahahha, vi var fyra pers och hade ett par vantar ;D

Tog oss sen en promenad för att se Roses gamla hus, kom tillbaka
in där vi la oss i Kajsas underbart breda säng :) och såg på film :)
Fast jag smsa med Poffe och insåg att det nog var bäst att somna
ifrån filmen eftersom jag och Rose skulle till skolan idag :P
Duktigt tänkt av mig jao :) mhm!


Torsdag:
Vakna typ klockan 7 av att Kajsas mamma släppt in sin hundvalp på
4 månader i lägenheten. En Border Collie, sjukt söt :) Han ville iaf
inte sova, utan ville helst av allt leka med oss. Fast att dränka oss i
hunddreggel var nog nummer två på hans "roligt-att-göra-lista".. ;D
Sov iaf till 9, skönt skönt :) Gick upp.. lekte med Jason (tha puppy) och
väckte Rose så hon hade typ.. 5 minuter på sig innan vi skulle dra.


Gick asfort till pendeln, sen typ fick vi springa sista biten eftersom
tåget kom in på perrongen. Hann iaf, gick genom vagnarna eftersom
vi skulle längst fram. Träffa Elli gjorde vi oxå :)
Kom till Skolan, där Afrika-gängen hade redovisning. Mysigt :)
Lunch, typ.. okej..
Sen studentmässan, sjukt mkt folk och jag var trött och min väska var
tung.. Med andra ord, ingen bra kombination :O Men jag överlevde ;)

Sen drog jag och Alex till Hötorget, för Alex skulle kolla in Stadium som
öppnat igen. Han köpte 3 t-shirtar sen åkte vi hem.


Jao och nu sitter jag här, lika dålig som vanligt på att skriva kort ;D Är
fortfarande sjukt trött, men kan inte gå och vila eftersom jag måste
kunna somna ikväll.
Försöker dessutom samla energi till att städa hos bebbarna.. Vilket
egentligen inte behövs idag.. utan kanske på lördag.. och jag är inte
hemma på lördag :P Men... kanske är lat och skjuter upp det till på
söndag istället...? Jao vi får se :P
Iaf.. Imorgon ÄR DET ÄNTLIGEN FREDAG! :D Skojhelgens början ;D
Maha :P Jao nee fan det ska bli roligt! Och att skoldagen imorrn bara
innehåller skräplektioner låtsas vi inte om... :)
Men nu.. ska jag nörda Gossip Girl för jag orkar inget annat just nu.
Bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0