Skola igen..

Måndag.. start! så var skolan igång igen XP Men jao.. faktiskt lite skönt.. 0.o trodde typ aldrig jag skulle säga
det men jao... haha XP aja, dagen idag var okej..
Projektarbete.. inte direkt taggad men det gick väl bra :)
Lunch :) Lasagne, helt okej.. Men vafan! Jag ville inte ha ngn jävla sås! 0.o dumma mattant.. -.- HATA SÅS! :O
Haha.. aja.. bara jag som var tvungen klaga lite över det.. :O XP
Sen var det dubbeltimme Djurhållning i Park, seg lektion men helt okej som vanligt. :P PP, film och artiklar :P
Söta flodhästar handlade filmen om iaf :D
Sen mentorstid, kort och gott ;) yeah XP aja, sen slut! :D

Bar hem till Alex och göra PoFen.. Jag gjorde inte direkt så mkt :O Men Alex o Kamilla jobbade flitigt :)
Sen hem och skriva klart om konstnärsarbetet.. oooh ja.. MVG här vett ni! :O hahha xD nee, typ... G... jippie.. -.-
aja, skitsamma.. går ändå inge bra på den kursen så aja..

Aja, första dagen efter lovet, redan helt slut.. 0.o stört eller vad.. :O haha, aja,, orkar inte skriva mer nu :P

Sen jag säga:
Alex, Therese, Kamilla <3  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0