Esa... vem e det? 0.o

Torsdag...
Sovmorgon till typ ett :D såå skönt! :) men, men.. stack till skolan lite tidigare och åt lunch..
Pannkakor :D jao och sen fick man ta såna där små choklad ägg som hör till påsken :) jummie. :D
Haha :P jao iaf.. trevlig lunch. Och på vägen tillbaka till skolan gick Malin nästan in i dörren, vet inte
vad hon sysslade med.. tittade efter skor kanske..? xD
Och tydligen garvade jag så högt att dem andra inne i skolan inte hörde knackningen på röda dörren..
Dem hörde mitt skratt istället xD

Sen matte.. lika tråkgit som vanligt -.- Jag fattar typ ingenting
:O hahaha xD vi fick tillbaka våra prov vi gjorde för typ.. ehh.. 0.o
ngr veckor sen? :O haha :O iaf.. jag fick det bästa jag någonsin
fått på ett matte prov.. 2,5 p av 18 möjliga xD såå bra :D *host*


Jag och Erika skulle hålla traditionen med vårt fina toalettbesök.. vår klubb vettni XP Men så idag fick
vi sällskap av Malin. :) Trevligt, trevligt. Erika gick på toa medan jag o Malin fightades om lysknappen
vid "mellanrummet" xD Sjukt roligt :) Erika verkade inte fatta vad fan vi höll på med xD
Sen försökte jag o Malin smita från lektionen, men Ylva såg oss 0.o men jag skulle faktiskt snyta mig
på riktigt :O :P  Jao, och Ylva undrade om vi "där nere" hade problem då vi skrattade som fan xD

Sen hade vi två timmar djurskydd, lite segt i början med artiklar som Veronica läste upp.. höll nästan
på att somna jue.. 0.o Kamilla o jag roade oss lite med att ha sönder en grej på mina nycklar xD
Fyllde i ett papper om filmen vi såg förra veckan.. sen var det rollspel som gällde  :P Faktiskt roligt
endå xD Jag o Sandra var bönder från dalarna xD haha :P


Sen hem, sa hejdå till Kamilla vid Alvik, och Alex hade fått för sig att jag kände ngn som hette Esa.. 0.o
haha xD Kom fram till att han måste ha drömt det :)
Hem till mig, lekte lite med bebbarna, spelade x-box och sen mat. Sen gjorde han och Sara rent
buren medan jag diskade.. :P Tog lite kort på råddisarna och sen så åkte vi hem till han med buren,
fick skjuts av pappa :)

(inte det lättaste att få med alla på bild) xD  (haha xD vadå stor skillnad liksom) XP


Jao, så nu sitter jag här, nyduschad och med ruffsigt hår.. xD äter chips och dricker påskmust.. jao,
nyttiga veckan inleds nu alltså xD eller ngt 0.o XP
aja, hade bäst allihopa :) vill ni så får ni gärna smsa under lovet :D fast vet inte säkert att jag kmr ha
täckning.. 0.o ska till fjällen och köra skoter!!! :D
Men, men.. hade bäst nu alla! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0