Åhå jaha...

Fredag är det idag :D även om det hela dagen inte har känts som det.. 0.o
Dagen innehöll en massa trams och roligheter, även om dagen var lång och tråkig.. :O
Britta tror tydligen jag heter Stefanie och undrade om jag var närvarande.. 0.o  hahaha xD
Vi såg på film på samhällskunskapen, ngn tråkig sex- och samlevnads film, och flera
tkt nog det var dagens höjdpunkt när Liljeholmsparken var med på filmen... xD
Jag o Elli pratade oss genom svenskan :D eller jao.. snarare skrev oss genom svenskan.. 0.o xD

Och sen orkar jag inte skriva mer om dagen, utan slutar med ett otroligt smart citat av mig:
"Skulle jag inte veta det så skulle jag inte veta det"   xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0