What a day!

Började dagen med svenska, som vi lekte på :) Roligt roligt :)
Och mitt lag vann :D haha XP
Rast, där vi snackade om våra gamla skolor, och om man hade
gråtit/inte gråtit när man slutade nian, då kom jag såklart att tänka
på att det BARA är ett år kvar! BARA ett år kvar i den här skolan 0.o
och BARA ett år kvar med den här klassen..! 0.0 :/
Haha :O Jag började gråta  jue :O :( Kommer sakna den här
klassen och alla supersöta personer så sjuuuuukt mycket.. :O
Men aja, messade för mig sj, "Ett år kvar, ett år kvar.."

Sen elevstöd, där man satt i datasalen med Malin och gjorde
absolut ingenting :) Mysigt! :D Djurhållning i Park, mindre mysigt..
Liksom redovisning.. :O Men, men.. Alex snackade mest, och
jag typ.. sa pytte pytte lite xD hehe :P Sen fick vi betygen från den
dumma praktiken också... Ja.. AgtjryhgAJSGgagfgfvnbt -.- SKIT!
Gick asdåligt liksom -.- HATA!
Sen var det lunch :) God mat som jag inte käka  så mycket av... :O
Lite choklad..pudding (?) till efterrätt och sen blev lite bildtagning oxå :P

Sen så fick ju vi som går Djurpark sluta :) Eftersom Tomas är så
dålig på att komma på roliga saker att göra sista lektionen i det
ämnet xD haha, nee men det var skönt :)
Jag, Anna, Malin, Fredrik och Alex drog hem till Alex, lekte lite med
hans kisse och spelade tv-spel.
Sen drog jag och Malin vidare hem till mig :) Hälsade på Amisa
och bebbarna, sen gick vi ut med Amisa och satt i solen i typ..
1,5 timmar och bara snacka :) = Mys!

Drog till Blackeberg där vi stilla satt på en bänk och väntade på att
Anna, Fredrik och Alex skulle dyka upp :) Haha :O så kmr Alex
springande som en idiot, hoppar över spärren och märker oss
först inte.. :O Sen så fick han syn på oss, och tydligen skulle vi med
tunnelbanan som stod på perrongen då! :O haha, men jag och
Malin kutade som fan! :D typ XP Och Alex var ju redan nere, så höll
upp dörrarna till oss, och sen kom Anna som en galning, lyckades
slå i armen eller ngt stackaren :/
Och jag och Malin, vi är så omtänksamma :D Vi höll upp dörrarna
åt Fredrik medan Anna och Alex gick och satte sig.. Bara det att
Fredrik inte kom, han var i Abrahamsberg och skulle hoppa på där..
Jao så kan det gå xD Var kul iaf :D

Gick av vid Odenplan då Alex tyckte vi kunde gå dem sista stationerna
till Hötorget, detta eftersom vi hade en kvart på oss innan vi skulle
vara där... :O Slutade ju med att vi gick i typ... supersnabbt tempo som
inte alls uppskattades av mig -.-
Kom iaf fram till resturangen :D plockade på sig lite mat och käkade :)
Lite mysprat, även om det var halvt dött på hörnet vi satt vid :P
Men senare på kvällen blev det lite mer fart :D Vi sjöng "ja må dem leva"
för typ.. flera pers :D Alla i resturangen tittade typ på oss xD Man kan
ju undra varför :P
Låtsades äta glass så att Sandra skulle slippa betala xD var extremt
övertydlig med ett *MMM.. GLASS!" :D haha :P
Klappade fiskar gjorde vi också xD och gick på stan och hade skoj :D
Sen så drog vi oss hemåt, Rose hade ngn grej med sina ben, som
gjorde hon såg ut som en flamingo XP
Men, men.. jag och Alex satt på t-banan och höll nästan på att somna
sen.. Trött liksom!
Jao, så lyckad dag! :) (bortsett redovisningen och betyget, hade 
dessutom ont i huvudet då och då hela dagen) -.-


(hoppas på att alla lägger ut bilder så jag kan sno dem) :D ;D

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Aww ni är för söta som höll upp dörrarna till en Fredrik som inte fanns! :D Fyskäms på mig på Alex.. :/

2008-06-05 @ 00:30:28
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0