Vovve

Åhhh! Jag vill ha en hund nu!!! :O Såg en supersöt blandis mellan papillon
och schipperke :D Den helt underbar! :) jag bara: GE MIG!!!! :D haha XP jao,
jag kollar alltså runt på hundannonser :P Har inte så mkt annat att göra.
Väntar på att farmor, mamma och Sara ska komma tillbaka från Saras skol-
avslutning så vi typ kan äta, städa råttburen och sen åka XP
Liksom 6 timmar upp till faster jue :P
Men, men.. har ju mp3n :D och skivor, och böcker :) plus att jag e trött så kmr
säkert somna xD maha :P

Åhh :O nu kom dem :D haha :P woho xD och jag kom på nu att jag varit ensam
hemma -.- Vilket betyder att jag hade kunnat ha hög musik -.- smart jag e xD
Kmr liksom på det när alla kmr hem XP haha, aja skitsamma :P

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Haha oja aldrig mera cykellås, nästa gång något sådant händer ska jag ha dynamit i fickorna så jag kan spränga bort eländet, moha.. :P Ohh va bra då åker vi snart då, men innan dess ska jag ha "att-lära-sig-äta-sushi" lektioner med dig.. ;) Haha håller med de andra målet var lite skoj! ;D Det gör ingenting bara kul om du kommenterar :D Sov så gott i bilen nu då! :) tihi..

2008-06-11 @ 10:15:12
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0