Va lite Rumsren!

Härliga saker från kvällen;

Karin fick för sig att jag kommit ur garderoben, kan ju säga att hon tjatade
om det hela kvällen xD Dessutom ska jag lova mig själv ringa Karin xD
se pappas min xD ahha xD ofta liksom.. -.-'

Sen kom jag på världens bästa grej :D jag hatar jue att redovisa.. så nästa
gång jag ska göra det så ska jag dricka liiiiite sprit :D så kmr det g¨å fint,
fint :) Och ingen kmr märka ngt för alla evt att jag e som jag e xD Maha xD



Karin: "dricker man, så dricker man"

Garderober, detta för att dem e instängda och mobbade, men sen vågar
komma ut i ljuiset xD

Karin ska komma till Sthlm tkr jag :D

Bobboooooo xD

Apa, sången äger!!! xD "tänk om jag ahde en liten, liten apa, umpa, umpa
falerallelej, tänk vad folket skulle stå och gapa, umpa, umpa fallerarlelj.
Men inte på mig, men på min lilla apa.. umpa umpa, fallerallelej" xD

TUPPSOMMAR!!!!! xD

Framtiden för mig, barcardimage, sitta ivardagsrummet med pippin, han
med ölmage, jag med bacardimage xD ahahhahahha *asg*


Sniffade salt, fan vad det inte e skööönt 0.o Sniffade cola... ehh.. ingen
kommentar... xD

Kommentarer
Postat av: Moster

Full el?? hehe

2008-06-29 @ 11:51:56
Postat av: Sandra

2008-06-29 @ 19:45:33
Postat av: sandra

jag har fått tipset att dricka en slurk innan uppkörning. för då gick de bättre eftersom man inte blev lite nervös då :P

2008-06-29 @ 19:46:16
Postat av: Anonym

inte ett bra tips

2008-06-29 @ 21:30:53
Postat av: Sandra :)

Moster :O Nadja? maha XP

nejdå :) inte jag inte



Sandra, det kanske e lite skillnad xD haha :P



och du, anonym :D tkr iaf jag :D

2008-06-29 @ 22:14:29
Postat av: Moster = Nadja =P

Glömde skriva att det va jag som skrev ;)

Hoppas allt är bra där uppe.Hälsa alla.. seee you

2008-06-29 @ 22:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0