Tidigt.

Jao, man har sovmorgon och börjar inte förrns 11.40, och endå
är man uppe nu, blev väckt av vovven halv sju.. liksom, hejdå
sovmorgon.. Men vafan gör det när man vaknar upp för att en liten
vovve slickar en i ansiktet? :) Åt helvete med alla sovmorgnar och
kärlek till alla underbara vovvar! <3 ;D

Hundvakt ska jag vara också, farmor är hos mina kusiner, skulle
typ lämna dem på dagis eller ngt. Först tänkte hon ta med sig
Amisa dit, och min första tanke var: " 0.0 "
Liksom, mina kusiner är inte kända för att vara dem lugnaste, och
lilla Amisa är så liten och dessutom lite småblyg :O Så det
passade perfekt att jag börjar sent idag :) Det tackar vi Tomas för ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0