Råttor som Vattenister

Igår kväll kom vi fram till att mina råttor e
vattenister xD För att dem hela tiden dricker
när man ska sova, och för att göra om
alkholister till vatten, så blev det kort och
gott vattenister xD



Iaf, så nu sitter man här, vaken klockan 8.30 på sommarlovet.. :O Jao,
hundvakt är jag :P Farmor skulle ju till läkarna och då måste ngn passa
lilla valpen :)

Kusin och syster ligger och sover, så det är bara jag och vovven, ja och
katten också XP Fast han har väl gått och lagt sig ngnstans :P
Vovven ligger i mitt knä och sover :) Inte alls bortskämd vovve nej xD
haha, nee men hon e inte så bortskämd faktiskt :P


Så idag ska man va hundvakt hela dagen :) Sätta upp studsmattan med
tjejerna, förhoppningsvis köra lite moppe ;D Göra lunch, typ pannkakor :P
och sen klyva ved om man hinner :P Och sen även hjälpa farmor med
att bära in ett akvarium när hon kmr, hon får hem en sköldpadda från min
faster då :P
Jao, så e det :P Låter fullt, men allt är smågrejer så vafan xD
Bara glad man har ngt att göra.. annars blir det lätt lite rastlöst här uppe :P
Hmm.. bara en halvtimme kvar, sen kommer Therese in :) Haha :D och
hon kmr btw TILL STHLM!!!! :D Jag ska träffa Therese! :D *happy* ;D
Och sen kan jag också berätta för alla att jag förmodligen kmr vara ner i
sthlm från 1 juli-15 juli :) Så vill ni göra ngt, bara ring så fixar vi det ;D

Kommentarer
Postat av: Sandra

ojj vad länge du ska vara i sthlm :)

2008-06-17 @ 12:44:55
Postat av: Sandra :)

Jao :P

och vi ses ju till World dog show :D

vi måste fixa projektarbetet lite oxå :O

2008-06-17 @ 19:28:05
Postat av: Anabanana :D

Haha nää ingen slår mig att gå upp tidigt.. :P TACK! Det gick faktiskt hyffsat bra.. ;) Åhh va härligt det låter, pannkakor och mys med liten vovve :D

2008-06-18 @ 14:25:24
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

Aww tack söt! :D Så får du ha det så himla bra hemma i Sverige! :)

2008-06-18 @ 21:21:10
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0