Noooorrlaaaand :D

Oj oboy, nu kan jag blogga igen :D liksom TILLGÅNG TILL DATOR!!! :D
Maha :P jao, iaf.. åkte ju upp till min kära faster i.. onsdags.. tror jag :O har
ju sådåligt minne.. men JO det var i onsdags :) Iaf, kom dit, hade trevligt.
Lilla Amisa var typ.. rädd för Plupp (min fasters jämthund), fast sen var han
också den första hund hon hälsa på, + att han typ är.. ett X antal gånger
större än hon xD Fast sen blev dem vänner, och han var riktigt snäll mot
henne då dem lekte :)
Torsdags, typ.. mysdag. Fredag, gick på min kusins skolavslutning :P Som
var i kyrkan 0.0 Liksom.. älska kyrkor :D *host* -.- hehe :P
Haha :D och det första jag gjorde när vi klev in i kyrkan avr att svära! :D haha :P
Faktiskt inte med flit, utan jag typ babblade på om att jag fan inte varit i en kyrka
sen jag var i polen :P XP

Åkte till farmor nu idag, (lördag) och idag har vi sysslat med lite smått och gott.
Satt upp grindar, fixat ihop en råttbur till bebbarna och gjort en liten inhägnad
till Amisa ute på tomten :P
Tiger (farmors katt) verkade lite förvånad då han såg lilla Amisa, liksom FAN
vad stor han e! :O Tiger alltså :P Han e typ.. dubbelt så stor som Amisa xD
I för sig e Amisa väääldigt liten... men endå XP aja, gick bra mellan dem,
båda låg i samma korg och verkade lite nyfikna på varandra :P
Jao, och dessutom har man sett matchen mellan Sverige och Spanien :O Liksom,
Yey :D *Heja Sverige!* Men sen var ju Spanien så dumma och vann -.- BUUU på
dem! :O men, men.. skitsamma..

DATAN E CP!!! MOBILEN E CP!!!! jvbfm vbvxzz!!!! *HATA!!!!* fucking skitsaker!
kmr bilder imorrn -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0