Mkt kan hända på t-banan

På väg till skolan idag så var det ngn psycho kille som kom fram
till mig och tecknade åt mig att ta av hörlurarna jag hade. Jag bara..
ehh..? sen så sa han mitt linne var snyggt, att det var lite rockigt
sådär.. och jag bara.. "mmm..." 0.o
Och sen börja han snacka om att han och hans kompisar skulle
ha grillfest sen någon gång och typ.. undrade om jag ville med.. :O
Jag bara, "neee... " 0.0
Då fråga han om jag var upptagen, jag bara, "Aaaaa..." 0.0
Och sen så gick han bara xD hahaha, helt konstig liksom :O och
lite.. läskig.. och obehaglig.. men men :P

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Haha shiet vilken modig snubbe rätt på sädära, modigt av dig att stå kvar jag skulle garanterat kuta iväg och göra bort mig som vanligt, haha.. :P

2008-06-03 @ 17:43:39
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0