Former Farmor..?

Bakade kladdkaka med Kusin min :) maha xD Sen behövde vi ju en form
till kakan, och FYFAn vad vi skrattade när jag lite.. dumt sa: "Former farmor?"
Ja xD sjukt kul!  :P Liksom min humor <3

Haft jätte roligt med Jenny och Sara idag, lite korkade e vi men vafan, KUL :D
Och kört moppe som en galning har man gjort oxå xD Liksom, "Köra moppe
som en galning = Norrland" :)


Och farmor, Sara och Jenny tvingar mig att se film med dem.. -.- Vill ju prata
med kompisarna ¨på msn och rolla jue :( men, men.. lite social får man väl
vara.. även om jag varit det hela dagen...
Ska inte klaga, Farmor har iaf en dator och vi får vara inne på den :) Bättre än
att inte ha ngn data alls..


men, men.. ska gå nu, 1 minut kvar tills min datatid för idag e ute.. :/
Bye bye <3
SAKNAR MIN DATA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0