Duktig

Nu är jag riktigt stolt över mig själv här :D Liksom, går och lägger mig nu!
Haha :D I för sig är jag trött, men nu snackar vi ju om mig, och jag är ju
expert på att vara vaken endå xD Jao, så stolt är man nu :)
Iaf, imorrn ska jag typ bada med Alex, och kanske Kamilla :D Vet inte
riktigt vad jag ska bada i då jag inte har ngn bikini, men vafan det löser sig. ;)
Jao, sen ska jag sova hos Alex också :) Och Kamilla ska också det :D om
jag fattade det rätt :P
På måndag ska jag tydligen vara barnvakt oxå.. 0.o Vilket jag tydligen sa ja
till.. kommer inte jag ihåg.. men aja.. Kanske ska göra ngt med Kamilla då
också, om hon kunde och om jag hinner... :/
På tisdag tar brur studenten och då ska man vara där och ha kul :D Kamilla
ställer upp som hundvakt :D <3 På kvällen där blir det väl packa.
Och på onsdag ska jag vara hundvakt, och sen åka till farmor efter att Sara
slutat skolan. Jao och sen måste jag göra rent bebbarnas bur och så oxå.
Ojoj, mycket på gång här xD
Men ja.. så NU ska jag iaf sova ;) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0