Dålig vana

Min dåliga vana är att trots att jag sagt att jag ska lägga mig tidigt,
så slutar det alltid med att jag är uppe till 12, 1 eller ngt.. :/
Inte bra :O men aja, skitsamma egentligen xD Det är liksom bara
imorrn kvar, sen är det torsdag och avslutning :D
Och visst blir det lite tidiga morgnar endå, har ju en liten valp att
springa ut med :) men vafan gör det? ;) Hellre supertrött med en
vovve, än superpigg utan en vovve :) jao så är det :P

iaf.. FAN! det är redovisning imorrn 0.o VILL INTE! :( Dumma Tomas..
Och vafan, har kavr att oroa mig över den där jävla betalningen för
att stugan inte var ordentligt städad.. (vilket den var!, förutom LITE
mat kvar i skafferiet som vi glömd -.-)

Och just nu lyssnar jag på Fall Out Boy, fick ngr låtar från Sandra :P
Jao och Amisa ligger i mitt knä och sover :) = knähund :D hehe :P
Jaja, skitsamma.. jag ska avsluta här.. och försöka.. komma i säng..
Snart iaf.. xD

God natt alla :)

Kommentarer
Postat av: Joana

Samma för mig bär jag ska lägga mig också!

2008-06-04 @ 00:04:41
URL: http://atletico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0