Bra dag

Första dagen på somamrlovet :) MYSIGT! :D Åkte till västerhaninge
där man mötte Sandra och hennes två supersöta softisar Rippon
och Doglas. :) Sötvovvarna+sötsandra :) maha ;) Iaf, vi käkade glass,
Sandra käka en geishaglass, jag en Magnum strawberry white och
vovvarna fick dela på en vaniljpuck :)
Sen tog vi en promenad från västerhaninge till Tungelsta, typ.. långt :O
I solen också jue xD men det var mysigt :D
Jag tiggde vatten från Sandra värre än vovvarna :D xD haha :P
Jao, Sandra bor iaf jätte mysigt hos sin mormor och morfar :) Dock så
verkar dem... lite.. stränga? Underliga? 0.o aja, jag vet inte riktigt,
träffade dem inte heller men av vad hon sa så lät det så iaf :P
 
       Rippon och Doglas                                                   Rippon och Sandra :)

  
        Doglas                               Vattenpaus :)                          Sandra x2


Vi snackade lite med ngn Dennis (?) på facebook, jag drev lite med han
och snackade som att det var Sandra som sa allt xD sen åt vi ltie, tog
en liten tur i trädgården och så :)
Sen när jag skulle hem och Sandra till stan så fick vi skjuts till väster-
haninge av hennes pappa. Sen när vi satt på pendeln så dök hennes
kompis (? xD) Johan upp, plus den där Dennis vi "drivit" med xD
haha xD vilket han frågade oss om xD liiiiite pinsamt, men roligt ;D
Johan var iaf superpratglad, ganska söt ;) och rolig xD haha :P
Dem följde iaf med mig till sl-centret i centralen, sen skildes vi åt och
jag åkte hem :P
 


(Sen måsta jag bara klaga på bloggen -.- Den flyttades imorse, och
jag fattar inte hur jag ska kunna se alla andras bloggar.. :( -.- Och det
är OTROLIGT irriterande -.- Vad fan var fel på förra? :O den var ju bra..)

Kommentarer
Postat av: Nalita

vilka söta hundar :)

Ha en bra sommarkväll :] /N

2008-06-06 @ 19:54:36
URL: http://naliita.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

Myspys dag där! :D Söta vovvsingar! Men du, hur flyttade du bloggen? Haha jag sitter här som ett pantat frågetecken och fattar ingenting, kommer inte ens in på min dummelidumma blogg.. :o:P

2008-06-06 @ 20:13:41
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0