Bögpulka...? 0.o

Jao, så idag har man inte direkt gjort så mkt, åkte och handla i Bredbyn
med farmor, och det tar sin lilla tid :P
Kom hem, gjorde våfflor och sen bar det av på vår kära lilla bögpulka :)
Vilket nämligen är moppen dåra xD
Jag och Jenny var mitt ute i skogen, såg två älgar som flydde som dårar
när vi kom, höll på att få bensinstopp då vi glömt tanka innan vi åkte xD
men vi grejjade det hela vägen hem :D ;)
När jag och Sara åkte så var vi typ.. centimeter från att köra på en jävla
padda 0.0 Men jag som e så bra hann styra undan ;D maha XP
Sen så har man varit och badat, första doppet i år :P Lite sent jao 0.o
FYFAN vad kallt det var!!! :O

Sen har man inte gjort så mkt, läst lite Power!!, som btw e den bästa,
Nej, nej.. inte den bästa, utan Den BÄSTA! mangan som finns :)
Okej, typ den enda jag läst men jao :P Den e riktigt rolig iaf ;D
Jao, så annars har man itne gjort ngt mer idag. Slappt slappt :) Eller jo!
Gjorde rent hos bebbarna oxå XP Skulle egentligen klyva lite ved och
tjäna pengar, men hade så ont i magen så bestämde mig för att göra
det ngn annan dag istället :/ :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0