Bögen i buren...? 0.o

Helo  alla :)
Lördag :) Fast ajg ahr hela dagen trott att det är söndag XP Inte för att det spelar
såå stor roll, liksom SOMMARLOV! :D sista sommarlovet dock 0.0 men det
ska vi inte tänka på :P
Iaf, idag ahr jag inte gjort så mkt, varit ute på Värmdö med mamma, farmor och
syster för att hälsa på en bekant. Var mys där, vi fikade lite och pratade. Jag och
farmor tog en tur till affärn för att köpa mjöl till henne också :P
Iaf, vi drog lite skämt och så där, t.ex. den om "mina" älskade muffisar :D, nunnor
som kan bli sugna på en munk, bananerna som är omogna och ngr blondiner
som dött för att dem provat always ultra wings xD
Sen drog min syrra en ful liten grej xD

Sara: -"Är du bögen i buren?"
Christina: -"Nej...?"
Sara: -"Hjälp, bögen är lös!"


hahahahha xD Den tyckte jag var asrolig :D xD dålig humor jag vet, men vafan ;D

Kommentarer
Postat av: Erika!

Oh vad härligt det låter! =)

2008-06-07 @ 21:31:04
URL: http://laerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0