Blaaaandat

Helo alla söta människor :D
Åhh, jag har valpdagar! :D *lycklig* :D Planerar nästan att sno lilla Amisa
sen oxå :) haha :O nerå, då blir det synd om farmor :/ men, men..
Min mamma är så sööööt :D gav mig 200 kronor till när jag ska ut och äta
på resturang med klassen på onsdag :) SÖT MAMMA <3

Fick glass av Annika idag på mentorstiden :D mums :) och sen fick jag
Erikas glass också :P jao.. men nu är det banta som gäller :O xD

Redovisade på djurskydd med Malin idag :) Gick okej, Malin var mycket bättre
än mig :) Duktig hon e :) <3
Och sen skulle man redovisa på djurhållning i park, men tjii fick vi.. alla hann
inte, och naturligtvis fick inte vi då -.- Vilket betyder att jag måste gå och vara
nervös ända tills på onsdag :/ Hatar att redovisa.. men hatar ännu mer att
skjuta upp det..

Paus, MAT

Såå, gott med mat :) Men iaf, vissa hundägare e bra :D träffa en kille utanför
vårt hus, han hade en supersöt Amstaff :D så fråga han hur gammal den lilla
var (Amisa), och när jag sa 9 veckor så sa han att då var det nog bäst att dem
inte hälsade :P Mycket bra :) Till skillnad från den där konstiga ägaren igår med
den söta svarta och lurviga saken :P Hon lät ju sin hund bara gå fram :O

Jao, och Kamilla följde med mig hem idag :D Hälsade på söta Amisa, och lekte :D

image310
image311


Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Haha jaa det var tur för er tat ni kom idag.. :P Alltså jag smälter när jag ser den där lilla söta krabaten.. :D

2008-06-02 @ 22:54:45
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0