Älskade ängel...

Helo Helo, jao myggbett ahr man typ överallt nu -.- JOBBIGT!
Men vafan, mysig dag iaf. Jobbade ju som sagt en timme på förmiddagen
men annars har man bara slappat xD
Kört massa charader, både idag och igår :P Ätit tårta, liksom midsommar,
och liksom HEJ bantning :D maha XP men typ.. :O :P
Iaf, städade is tugan idag, sen flyttade jag, Sara och Jenny dit :P SÅ bar över
alla saker från övervåningen på "stora" huset till lilla stugan :P Okej, inte
direkt jobbigt, men vafan vad många turer vi fick göra fram och tillbaka XP
Jag, Sara och Jenny tog oss dessutom tid och kollade på Bert! xD hahha xD
Bara för att vi brukade se den hos farmor, och naturligtvis sjöng man med till:
"Älskade ängel, dududu, du e sann, dududud. Älskade ängel, dududud, du
är en man, dududu. Du är stor och stark och snygg, hos dig så är jag trygg
och du är min,älskade ängel, bara min. Dududud Yeah!"
hahaha xD men typ
ngt sånt iaf XP så kul!! XP
Jao, sen har vi kört lite super mario också. Ingen moppe idag, åkte ut igår,
trots att det regnat hela dagen. Och FYFAN vad vägen såg ut!! 0.o Kunde knappt
köra :O Jag blev liksom tvungen att köra i 20 största delen av vägen -.-
Låångsamt! Jao, så idag åkte vi inte ut, eftersom det regnat största delen av
dagen.. :/ Tråååkigt -.- Men, men.. får hoppas vi kan ut och köra som galningar
igen imorron :) maha xD

 
Här är lilla Amisa som ser ut att vilja följa med ut med moppen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0