World Dog Show, myyyysigt :)

Mysig dag idag med :) Lite halvseg i mitten där, både jag och Sandra var
typ för trötta för att engagera oss i att gå runt och titta, så typ.. gick till ett
ställe, satt ett tag. Gick till nästa, satt ett tag.. osv xD Men iaf, imorse höll
vi nästan på att inte komma till älvsjö i tid, för bussjäveln kom inte den
tid det stått på internet -.- men sandras morfar fixade det :)
Orkar inte skriva ngt långt.. trött som fan.
Iaf, kmr bilder imorrn, orkar inte nu :)
Liksom varit där igår lördag från klockan 08.00 - 18.00 (ungefär), och sen
idag söndag från klockan 08.00 - 20.20 (ungefär). Japp :) Gått upp klockan
6 två dagar i rad xD och gått och lagt mig efter tolv båda dagarna xD eller
ja, fredagen gick jag och la mig typ.. tolv men jao, somnade väl efter :P
Nu ska jag sova :D

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0