Thankyou very much, med lite inslag av Elvis...

Idag hare varit en suuuuperlååång dag :O hehe, eller den har iaf känts
som det -.- Gick upp typ.. halv nio, nio :O åt frukost och sen satte vi oss
alla i bilarna för att åka till Åsele marknad :D
Såå där har vi varit hela dagen, suttit vid pappas stånd en hel del och
sen såklart gått runt och tittat och köpt saker :D hahahha, vill ni veta en
hemlis..?
Jag handlade för totalt 19 kr! :D hahha, kände att det vart en
otrolig dyr dag :O hehhehe :P nee, men jag fick 8 par strumpor för 100 kr
av mamma :) och sen en studsboll för 10 kr av farmor :) Och jaa,
mamma bjöd på lunch, fika och middag så :P

Japp :) Sååå det jag betalade för, var en liten sketen havrekaka som jag
och Alex delade på :P 9 kronor där, den var inte ens god -.-
Sen så betalade jag också för 5 små lotter, 2 kronor styck :D sååå, för
alla er som är lika dåliga på matte som jag.... så blird et 19 kr xD
Japp, men jag var inte värst... bror min betalade hela 16 kronor :O ojojoj..
Miljonär där :D hahahah xD hehhe, okej.. jag typ.. e störd :)

Men, men... Under kvällen har vi spelat massa kort, banka skiten 2 gånger
och sen en himla massa Neger och President :) Gick iaf suuuper mycket
bättre idag än i förrigår :P
Aja, fan... nu ska jag bara lägga till lite bilder, sen sova :D
Godnatt :)

  
Amisa & Alex                Amisa                      Jag
(Curre i bakgrunden)


Kommentarer
Postat av: heidi

fin blogg du har





om du har tid gå in o kolla min "nya bok" jag har börjat skriva på i min blogg.. gå lite längre ner så ser du. första kap + inledning skrivet idag.. framsida o allt! ha en bra dag/kväll

2008-07-18 @ 23:58:04
URL: http://heidisen.blogg.se/
Postat av: Nadja

Vill oxå marknaden =(

Gud va söt Amisa är i rullar

torn..hehe. kram

2008-07-19 @ 00:26:43
Postat av: Sandra :)

jao du borde varit med på marknaden! :O

Jao visst e hon :D

kram kram :)

2008-07-19 @ 21:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0