Heeemmma

Jao så var man hemma i sthlm igen, och jag bara måste säga att jag
ÄLSKAR min säng!!!! <3 hahha :P har under två veckor när jag varit i
norrland sovit i en säng, som egentligen inte ens är en säng 0.o och
jag kunde inte ligga på sidan, vilket jag btw typ alltid gör.. Den var så
sjukt tunn så låg jag på sidan så typ.. mosade jag höftbena -.- sååå,
hela natten inatt har jag typ legat på sidan :D = mys = bäst :)
Japp, så nu vet alla det ;D

Och nu har jag det nya albumet med McFly :D liksom, McFly <3 yes :)
Hahah, så nu ska jag lyssna på alla låtarna :)

Sen/snart kmr Alex, så då får jag ta paus i låtlyssnandet :P Vi ska till
v-by och.. shoppa loss :D hahaha, nejdå.. bara Alex som ska kolla
runt lite :)
Japp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0