Glass eller Choklad?

Det är ett svårt val. Liksom, Glass. eller Choklad.? Jao inte är det ett
lätt val. Älskar Glass. Älskar Choklad. Så vilket av dem väljer man om
man måste? hmm.. jao det är en riktigt bra fråga...

Men men, idag var vi i Bredbyn och handlade mat :) Annars har vi inte
gjort ngt annat än att titta på Avatar (som btw e superbra!!!! :D japp jag
e besatt) och spelat kort :) Japp.. slappdag :D fast... har ju typ regnat
hela dagen oxå så -.- och åskat, och blixtrat :O jao.. inte hela dagen
dåra.. men jao :P heheh :P
Men men.. nu ska vi se film och typ... fika :)


Vovven & Missen <3

Kommentarer
Postat av: heidi

gud så söta =)

tackar.. jag skriver mest när jag känner för det nu för när jag försöker att skriva ett kap o inte känner för det kommer det inte bli bra

ha en trevlig kväll =)

2008-07-23 @ 22:06:56
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0