Sportlov :D

hahah :P så nu har jag sportlov :D är ju ledig imorrn så :) Jaja, torsdag e det idag iaf.. Hoppade engelskan
i morse.. Var så sjuuuukt skönt att sova :) hahaha :P jao, sen samhällskunskap. Arbetade som en idiot, seriöst
min mest aktivaste samhällslektion någonsin! duktigt av mig :)
Lunch, pannkakor :D som dock smaka typ mjöl 0.o äckligt! :O men, men.. åt lite iaf :)
Sen matte, plugga sällskapsdjur typ hela lektion. Ylva var inte så glad på mig precis.. hehe.. :O Men i slutet var
jag duktig och arbetade lite :D fick hjälp av Kamilla :D <3 Hon e bäst på att hjälpa en :)
Sen så var det dags för prov, fisk och groddjur liksom.. 0.o hehe :O gick väl okej.. minst ett G iaf.. hoppas på
högre men det verkar inte direkt så troligt. hehe :P
Men, men.. nu väntar jag på att Alex ska bli klar med sin idrott :) vilket han är nu :D Och nu är jag hungrig :O
*paus läsa Alexs idrottsuppgift*
Den var fan asbra 0.o jag vill skriva om min :O hahha :P aja, för sent för det typ :P Men, men.. nu ska Sandra
iaf kolla sin schoolsoft och sen ska jag och Alex hem och leka med bebbarna :D

ciao ;) XP

Kommentarer
Postat av: Sandra G

Ha ett super bra lov :D
pangkakorna var bäst :P jag åt endast 8 stycken :D

2008-02-21 @ 17:39:35
Postat av: Sandra :)

desamma :D
haha xD

2008-02-22 @ 07:00:45
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0