Ngn som har ngr tusen att skänka mig...? 0.o

Jaha jaha.. så är det söndag igen.. och Sandra har inget att göra.. Therese mår typ dåligt.. Alex.. vet jag inte var
han är eller vad han gör.. och alla andra är typ upptagna eller inte inne på msn.. 0.o hmm.. kanske bara jag som
inte har ngt liv..? :| men, men.. ehh... egentligne har jag en massa att göra.. Hohoja :O Veckan som kommer,
alltså, som börjar imorrn, kommer vara full :O
Jag har fixat så jag kan låna pengar från mormor och betala anmälningsavgiften.. hoppas dock på stipendium för
att ens kunna åka.. jao, om dem andra tre orkar vänta med att beställa flygbiljetter.. annars får jag väl se mig om
efter ngt annat resmål som praktik i trean.. :O hmm.. :/ och detta gör mig lite nervös/stressad...
Jao, så jag har massor att göra;

* Fixa bur till råttorna (måste göras!)
* Middag med klassen :)
* Volontärmöte typ i stan eller var det nu var ngnstans.. :O
* Inlämning av Samhälle/svenska arbetet..
* Inlämning idrotten, hälsobildsuppgiften.. >.<
* Prov på Torsdag 0.o
* Packa på torsdag
* Skriva klart ansökan till stipendium och hoppas på det bästa...
* Betala anmälningsavgiften..
* Fylla i formuläret på mailen.. :O
* Försöka skriva klart om konstnären (så jag slipper oroa mig över det)


känns som jag missat ngt men hoppas inte det.. :O tkr allt det jag skrivit låter tillräckligt..  : /


Och så en bild på bebbarna bara för att jag inte lagt ut
ngn bild på ett tag & för att dem är såååå söta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0