MacKorv xD


Jag o Sandra drog till stan efter skolan, hon visade mig hur jag ska hitta till bussarna på fredag då jag
äntligen ska åka till Karlstad :D Tack för det sötis :) <3
Sen följde jag med henne då hon köpte lite grejer :) Blev själv lite sugen men hade inga pengar :(
Eller iaf inte till det :P Måste betala Rose för repet till råttisarna, och sen köpa lite grejer till råttorna oxå :P
Mina små Bebisar :D <3
Har haft råttorna ute idag :) Mycket :P Dem springer runt på mitt skrivbord och ner i mitt knä.. Knät och
uringningen är tydligen favvoställena xD
Men ska iaf köpa ngt mer dme kan ha i buren :O ser så tomt ut.. : / Stackars mina små bebisar.. :(
Ska fixa det imorrn så dem får klara sig tills dess :P :)

och visst ja:
Hahhaa, pappas kommentar om MacKorv var bäst! x'D

Pappa kan inte koden till vår port ! :'D *Asg*


Allt för idag,
förutom att jag blir sååå arg.. >.< Fast egentligen borde jag inte bry mig...

Kommentarer
Postat av: Sandra

du skulle ju skriva om när vi nästan gick in i spegeln :P

2008-02-05 @ 09:30:35
Postat av: Sandra :)

hahaha :P jag vet :O glömde det :(
jag har så sjukt dåligt minne! :O

2008-02-05 @ 10:11:17
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0