Gårdagens inlägg

Och det här inlägget skrev jag igår? men min jävla idiot dator/internet, vägrade funka! >.<


Jao... tog typ en kvart eller ngt att bara komma in på bloggen... okej, inte

datan som var seg.. egentligen bara internet.. >.<

Men aja, så onsdag idag. Blir ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig..

Borde egentligen sova nu... men, men...

 

Seg dag idag. Etologi fördjupning.. försöket verkligen lyssna.. tror jag.. kommer

typ inte ihåg ngt om den.. 0.o eller jo, vi såg på film :)

Naturkunskap, redovisning.. oj ja.. det gick asbra... *host* hehe :O

Idrott, rolig lektion. Blandat med bandy och fotboll :D liksom, bästa sporterna

jue! :D var i ett asbra lag också.. Jag, Alex, Kamilla och Mona :D ;)

Lunch, äcklig jävla pyttipanna.. >.<

PoF, boooring.. typ.. somnade.. :| trött var jag jao.. hehe :O

Projektarbete, dubbeltimme. Jag och Sandra jobbade på bra :)Tog oss en liten

promenad mitt i allt till konsum eller ICA eller vad affärn nu heter vid Liljeholmen xD

 

 

Aja, bestämt mig för att inte åka till sydafrika iaf.. Så nu ser mitt schema ut såhär istället:

* Middag med klassen :)

* Inlämning av Samhälle/svenska arbetet.. (nästan klar) :D

* Inlämning idrotten, hälsobildsuppgiften.. (typ klar)

* Prov på Torsdag 0.o

* Packa på torsdag

* Plugga som en idiot på onsdag...

* Nationella prov i engelska imorrn 0.o

 

ser väl lite bättre ut iaf :)

men, men.. ska sova nu :) Godnatt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0