Alla <3 - dag, 08

Skolan idag var okej :)
Började med engelska, typ, brukar inte göra ngt alls :P även om jag varit duktig och pratat engelska nästan
hela lektionerna på sista tiden ;)
Men iaf, så hade engelska nationella.. muntliga 0.o HATA! >.< Men, men :P var med Kamilla och det gick
endå ganska bra. :) Hon blev lite chockad över vad hon fick på det, så jävla rolig hennes min var! :D

Sen da, svenska.. gjorde ingenting förutom reservera biljetter till bion imorrn, och såg på roliga klipp från
youtube med Malin och Sandra :)

Jao, sen så var det lunch. Lyckades gå med nästan alla sötnosar :D bara ngr som fattades.. men, men :)
mysigt iaf, och alla såg på Roses "snigel" med blandade tankar.. xD
Sandras gurkor flög sin kos då jag skrämde henne och vi tog en liten avstickare och hämtade nya :)

Sen matte, fick lite Ahlgrens bilar från Ylva och hon sa det var en muta för att vi skulle jobba ordentligt.. jao,
kan säga jag gjorde typ ett tal... Duktig jag e :) xD Jao, så ägnade hela lektionen åt att komma på hundraser
med Malin :) Riktigt effektiva vi var ja! :) XP

Sällskapsdjur, såg inte alls fram emot att sitta två o en halv timme och lära mig om fiskar eller groddjur..
Men ibland kan man ha tur :D Sandra (läraren) skulle till barnmorskan så vi fick bara massa frågor, så det
var knappast bara jag som åkte hem för att göra dem.. :P

Träffa Malin när jag klev av t-banan i Råcksta. Hennes kille e typ sjukt lång 0.o typ fan en halv meter längre
än mig.. 0.o okej, jag e väldigt kort.. men endå :O xD


Just ja :D tack för muffinsen Sandra :D ;) <3

Kommentarer
Postat av: Erika ! :D

Idag var en riktigt mysig dag tycker jag :D !

2008-02-14 @ 16:52:43
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Sandra :)

Jao :D riktigt mysigt :) ;)

2008-02-14 @ 22:06:17
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0