8 februari 2008 - what a day..!

Helo :)
Idag vaknade jag på morgonen och trodde jag skulle till Karlstad och träffa Therese :)
Det visade sig att det inte blev så. Istället utvecklade sig dagen på ett helt annat sätt.
Pratade med Alex och nu sitter jag hemma hos Malin, och vi har nyss spelat ett parti
kanasta.. :) Malin vann som vanligt XP
Fan vilken bra dag.


Fast samtidigt ledsen att jag inte åkte till Karlstad. Men efter att inte ha pratat med Alex
på mer än två månader så ville jag vara med han :) Jao, och han skulle då hem till
Malin så nu e vi här.
Kamilla och Alex hälsade på bebbarna också, och vi spelade lite på Alex tv-spel. Typ Wii. :)
Riktigt roligt :P :) speciellt tennisen :)

Förlåt att jag inte kom den här helgen Therese. : / Men hoppas på nästa :)
<3


Jao, så allt börjar vända. Det var som om ett mörkt jävla lager inom mig bara försvann då
vi pratade.. Saknat han så mkt.. Men nu e det bra :) Alex <3  Best friend ever!

Kommentarer
Postat av: jessica

aaawww:'D

2008-02-12 @ 21:44:11
Postat av: Sandra :)

:D

2008-02-13 @ 18:14:44
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0