Hundmässan igen :D

Hundmässan igår var skoj :D precis som lördagen. Jag och Sandra
gick upp tidigt, åt frukost och gick till stationen. Hann med tåget och
åkte till Älvsjö :) Jag gick in gratis :D Maha ;D Gick in för 120 kr ena
dagen, gratis den andra ;) Vi gick runt, såg på lite Freestyle, kollade
utställningarna och Sandra föll ännu mer för "sina" katalanska vall-
hundar. Gos d´atura Catalá. Ofta det låter bra på tungan ;D
Shoppade gjorde vi också, och såg på agility :D Klass 3 så fan det
gick snabbt :D Riktigt duktiga hundar!
Per, han som ska vara domare i min och Sandras agilitytävling var
där och tävla med sin Border Collie Molle. Sen såg vi även Sandras
kompis Anna som tävla med sin Tervurens Gandalf. Roligt att se
och fan vad duktiga dem var! :)
Sandra köpte även två böcker :) och jag passa på att köpa lite jul-
klappar. Så nu har jag bara julklapp till mamma kvar :P

Kom hem, åt middag, duscha, läste och sen såg jag på "Britney;
for the record" som mamma spelat in till mig. Satte mig vid datorn
och kolla bdb, orkade inte med msn eller bloggen utan satt bara
och kolla lite bilder på Kromfohrländer :) Så FINA! :) Vill ha ja! mhm!
Men jaaa.. sen sova. Skönt :)


Nu sitter jag här i skolan. Typ förkyld :/ Snuvig och lite sådär.. små-
seg i hela kroppen. Jaa plus ont i halsen. Har haft två timmars
sällskapsdjur, om illrar. Intressant men jag sov typ 30 minuter
först :P eller om det var en timme ;P sen satte jag iaf fart med alla
frågor vi fått ;)
Nu har vi djurpresentation & Guidning, skitsegt och jaaa.. kan ju
säga att jag har vovve.net uppe och jaaa... skriver här oxå ;D Fast
har trots det fått till ett manus :) sen hur bra det är... behöver vi inte
gå in på ;D maha ;P
Men nu gott folk.. Är det lunch! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0