Shoppa loss...!

Bra dag. Var uppe i vällingby med syster och kusin min. Började
med att gå till Gina Tricot.. kan säga att det var smockfullt i affärn..
Kö till provrummen och jag kan säga att när vi skulle betala stod
vi i kö i typ 30 minuter... :O segt men det funka. Köpte två tröjor
därifrån :) Och hör och häpna gott folk.. jag köpte en LILA! och en
vit tröja :) mkt fina ja.
Sen blev det pizzeria då vi var utsvultna. Min speciellbeställda
halvinbakade barnhawaii var riktigt god :) och cola till det. Mums!
Nästan nyttigt oxå ;D ehehhe :P
Ngn var där och lät precis som Karin så alla tre hoppade upp och
kollade på ngn okänd person ;D scary jao ;P

Efter vi hade ätit tog vi oss en tur till H&M. Där var vi ett tag, prova
kläder och jao jag köpte 1 tröja, 1 linne och 1 bh därifrån :)
Bokhandeln nästa där jag skulle inhandla boken "Om jag kunde
drömma". Som inte fanns :( Äckelaffär -.- Men troligtvis ska vi åka
till stan imorrn och då fan ska jag hitta den :D
Vår resa fortsatte till Stadium där kusin köpte en bikini. Passa
på när hon har pengar ;D Sen köpte vi lite dricka och förnya ngr
lotter innan vi satte oss på t-banan mot odenplan.
Där skulle vi till ETC och köpa sveamössor till Kennys kompisar.
Men icke.. affärnjäveln var stängd -.- BLÄÄÄÄ -.- men ska väl typ
åka förbi där imorrn.
Åkte hemåt, gick av vid blackeberg där vi hyrde två filmer som vi
ska se ikväll :)

Systers näsa är lite öm.. eftersom jag och hon knocka varandras
näsor då kusin Kenny skulle ta kort på oss ;D

Och Sist men INTE Minst...
Kennys öra har blivit av med oskulden, det är många fingrar som
åker in där.... 0.o HAHHAHAHHA, jag dööööööör!! xD

Kommentarer
Postat av: Saraah :)

MAHAHAHAHAHA DE VA GRYMT KUL <3 ;D Maha Jennys öra XD

2008-12-26 @ 18:11:31
URL: http://loveamisa.blogg.se/
Postat av: Nadja

Haha... snacka om vi gjort samma saker idag, fast inte tillsammans ;o)

2008-12-26 @ 19:34:32
Postat av: jessan

hur kan ni shoppa på mellandagsrena?!? med alla desssa MÄÄNISKOR! haha fast okej. ni tog matpaus efter en affär... :P....



iof. vi tog paus innan vi ens kom in i en affär. haha. vi började med att ta en fika. haha. sen gick jag i tre affärer. köpte en tröja utan att prova (bara för att!!!) och åkte hem helt SLUT :P men du var duktig :D

2008-12-26 @ 21:14:07
Postat av: Sandra :)

Haha :P joo det var sjukt mkt människor! :O haha, ja vi dog ju typ efter en affär så det blev ju matpaus då ;) man var verkligen helt slut när man kom hem :P

2008-12-27 @ 09:26:48
Postat av: Nadja

Ni ungdomar, ni orkar ni..hahaha

2008-12-27 @ 20:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0