MVG :D

Såå nu sitter man här i skolan och gör nada. Djurhållning i park och
egentligen borde man väl göra uppgiften som vi fått. Men den e seg,
dessuotm ska man lägga in tabeller på Word, och dem är sååå mkt
snyggare i nya Word. Såå det fixar man hemma :)

Men jaaa! JAG FICK MVG PÅ HUNDPROVET!!! :D:D:D:D blev så jävla
glad! :D Fick MVG precis.. och även om jag inte borde bry mig så stör
det mig en smula :O Och det irriterar mig att det stör mig.. 0.o Hhaha,
nej jag e inte konstig ;)
Men skitsamma.. Jag fick iaf MVG :)

Snart ska man ha tråkig svenska, hoppas vi gör grupparbetet då, för
annars kmr jag somna :) Och jag vill inte sova :O hahah :P
Jao och sen är det hundar i 2 timmar :D på hunddagiset :) Roligt! :)

Men fan, nu insåg vi att den här lektionen slutar 2, och inte halv 2..
segt -.- Så nu ska jag och Alex se på Avatar istället ;)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Duktig du är gumman. =0)

2008-12-03 @ 17:20:57
Postat av: Nadja

ok, Emil kom hem idag å berättade att han kommit på vad han vill ha i julis ;0)

2008-12-03 @ 17:22:26
Postat av: Anabanana :D

Duktiga Sandra! :D GRATTIS! :)

2008-12-03 @ 19:34:28
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0