I've got you

Bara en massa plugg.. är det inte prov i sällskapsdjur så är det prov
i ekologi... -.- hehehe, neee men fan det e lite jobbigt. Och sen har
man några uppgifter som vore bra att bli klar med innan jullovet.. :O
Jobbigt att det ska göras på mindre än en vecka...? HAHHAHA :D Nej
vem fan bryr sig!? FÖR SNART ÄR DET JULLOV!! :D:D maha ;D ska
bli så sjuuuuuukt skönt! mhm! :)

Igår sov jag iaf hos Alex :) Vi plugga väldigt liiiiiite ;P men iaf ngt :P och
sen slappa vi och såg på film :)
Idag var skolan helt okej.. inte så jobbig dag. Idrott.. och well kan säga
att jag bara vill skita i den kursen... :) ... bläääää -.- men ehhh... jaaaa
plugga iaf med Alex idag med :P och sen har jag städat hos bebbarna.
Fick ingen hjälp av syster min... men hade inte förväntat mig det heller..
Sååå söta är dem iaf :D Mina små bebbar<3

Men jaaa.. hade tänkt göra idrottsuppgiften idag.. men icke. Tog emot
anmälningar till min och Sandras tävling istället :) och jaa.. städade
hos bebbarna och jaa, nu ska jag plugga så jag åtminstonde kan få
G på provet imorrn :P
Ohhjaa här har vi höga förväntningar på mig själv...  ;D


- Fyfan vad bra jag mår nu. Jag tänker tillbaka på förra året.. jag fattar
egentligen inte hur det kunnat gått ett helt år sen jag mådde så sjukt
dåligt. Jag menar visst har jag några stunder då man blir depp och
känner sig sådär.. lite ensam. Men aldrig så dåligt som förut. Jag vill
aldrig mer återuppleva den känslan. Men jag ska inte tänka på det nu,
utan istället ska jag tänka på nuet, nu den här bra tiden. Nu när jag
mår som bäst!

Kommentarer
Postat av: mallan

aw, va skönt att höra sandra! ja minns hur det var för ett år sen.. aldrig mer vill man se dig så =)

<3

2008-12-17 @ 16:53:27
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0