I just wanna have a good time

Då var vi där igen. Då när jag alltid tänker för mycket. Det är fan inte bra
för mig att komma hem tidigt. Jag sätter mig bara vid datorn och gör lite
saker, sen så när man inte längre har något att göra så börjar jag tänka.
Och det är fan inte bra
.

Några bra saker är i alla fall att Rose är så sjukt duktig och har hållit på
med vår film hela kvällen typ<3 :) Att jag såg på Fresh Prince så då slutade
jag tänka. Fan vad det är bra! :D
För alla som inte vet så är Malin så söt!<3 Hon vet hur man gör för att få
en på bättre humör :) Och fan idag gjorde Sandra mig glad<3 :)

Faktiskt så var det en bra dag. Även om morgonen var seg, och trots att
det är måndag :P Struntsamma, snart är det helg igen ;) och denna helg
är fullpackad med vovvar :D Vovvar och Sandra :) <3

Fan jag vill ha helg nu! :O
Men.. godnatt med er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0