Funderar

Hmm, sitter här och funderar på om jag kanske ska göra om min
blogg lite.. Börjar tröttna lite på min :O Fast att ändra den kan ju bli
jobbigt.. vet att det oftast blir så att man sitter hur länge som helst
med den.. :P Men jaja, får se senare idag om jag ändrar :P

Alex ligger och sover, eller iaf halvsover :P Latmask ;D haha :P Nee,
men han njuter väl av att det är helg :) Gör i för sig jag med, men att
njuta genom att sova borta halva dagen är inte min stil :) Inte för att
jag gick upp tidigt :P Nee, gick upp typ halv tio, det är lagom tkr jag :)

Men såå jaa, vad ska då jag göra idag..? Joo jag ska städa mitt rum
och typ hjälpa mamma att städa i lägenheten.. Ska dessutom städa
hos bebbarna och plocka ihop typ alla deras tillbehör, för idag flyttar
dem hem till Rose. Supersnälla Rose ska ta hand om dem under
jullovet medans jag har min kära släkt här hemma :)
Det blir fullt hus jao, Farmor, Karin och Jenny kmr, jao och vovven :D
Mysigt! Hoppas att det blir ett bra jullov. Tror det är första jullovet som
jag kmr vara nere i Sthlm hela tiden.. :O Kmr det ingen snö kmr jag
dööö... :O Men annars kmr det nog bli bra här nere :)

Kommentarer
Postat av: jessan

du har ju oss! det kommer bli ditt bästa jullov genom tiderna!! :O :D



2008-12-20 @ 16:21:10
Postat av: malin

hahaahaah undrar fortfarande om vi tänkte på samma där, kan inte komma på vem som har ett namn som slutar så ;)

2008-12-20 @ 18:26:05
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: malin

hahaahaah undrar fortfarande om vi tänkte på samma där, kan inte komma på vem som har ett namn som slutar så ;)

2008-12-20 @ 18:26:12
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Jag hoppas det :D

2008-12-20 @ 18:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0